24/09/2017
nuklearni

Индустријата која профитира од лоши вести

Лошите вести – и особено многу лошите, како на пример последната размена на реплики меѓу лидерите на САД и Северна Кореја, во кои се споменуваат зборовите “нуклеарна војна”, обично штетат многу и на финансиските пазари, и на бизнисот како целина.

Но, постои индустрија која ги прави малку подобри.

Во последните три недели во САД луѓето кои живеат секој ден со мислата за приближувањето на крајот на светот таков каков што го познаваме, почнаа да трошат уште повеќе пари – токму заради “стравот од нуклеарно оружје” на Пјонгјанг.

“Ким Јонг Ун успеа да ја поттикне продажбата до неверојатни нивоа”, рече Кит Хилен, сопственик на “Prep and Save” – ​​синџир продавници во Калифорнија, која продава стоки од прва потреба и опрема, за што луѓето веруваат дека ќе им биде корисна во апокалипсата. “Воопшто ги имавме најголемите продажби и добивме помеѓу 200 и 400% раст на продажбата”, вели таа.

Најчесто се купуваат производи како што се колекции за преживување, вода и конзервирана храна, како и оружје како што се оските. Потоа се лековите, гаџетите и јодните апчиња.

Главните клиенти се доктори, адвокати и архитекти, тврди Хилен, како и војската. “Продажбата скока секој пат кога има пожар, поплава, земјотрес или терористички напад”, додава таа.

Некои од нив трошат многу пари за да се подготват за сè. Боб МакДевит од Невада дал меѓу 150 000 и 200 000 долари за да се снабди со сè што е потребно, вклучувајќи лекови за две години. Во моментов живее во караван.

Според д-р Метју Лорбер, клинички психијатар во болницата Lenox Hill во Њујорк, меѓу 20 и 35% од Американците веруваат дека светот ќе заврши наскоро поради нуклеарна војна или библиска настан.

Видете следно

cokotorta

Утре ќе се одржи традиционалната манифестација ″ИНТЕРСКОПКЕЈКС 2017″

Утре, 23.09.2017, сабота, во ВЕРО ЦЕНТАРОТ, ќе се одржи традиционалната манифестација ″ИНТЕРСКОПКЕЈКС 2017″. Покровител на …