Apple ги губи младите корисници


Производите на Apple веќе “не се број еден” за младите корисници. Ова го изјави за Forbes, Тина Велс од Buzz Marketing Group, пренесува NewTrend. Истражувањето покажа дека производителот на iPod, iPhone и iPad ја губи позицијата на сметка на Samsung Galaxy и Microsoft Surface.

Според Велс, кампањите за милиони долари на Microsoft и Samsung во кои тие “објаснуваат” дека телефоните на Apple се постарите корисници (родителите и подоцна перцепција) даваат резултати. “Или барем тинејџерите им веруваат, зашто пазарниот удел на Apple меѓу нив почнал да опаѓа на сметка на” следната голема работа “, смета таа.

Аналитичарите сметаат дека причина за тоа се негативните коментари и забелешки дека “iPhone 5 е сосема ист како iPhone 4S, само со поголем екран”. Мислењето е дека ако Apple ја нагласува својата иновативност тие ќе успеат да си ги вратат тинејџерите како навивачи повторно.


Видете следно

Градоначалникот Темелковски оствари работна средба со бизнис заедницата и со претставници на спортските клубови од општина Кисела Вода

Денеска градоначалникот Филип Темелковски оствари работна средба со бизнис заедницата и со претставници на спортските …