Apple ги губи пазарните позиции кај таблетите


Причините за тоа се високата цена и бавната надградба на iPad, на позадината на се поизразеното пребарување на Android и Windows уредите, покажа анализата на IDC за вториот квартал.

Пазарот на таблети влегува во нова фаза на развој, при која истакнатите лидери Apple и Samsung не се радуваат на досегашната удобност.

Apple останува лидер на пазарот за таблети, но процентот на iPad се намалува под влијание на уредите со Android и Windows, при што се забележува зголемена побарувачка, покажа анализата на IDC за вториот квартал на годината.

Општо земено, светскиот пазар на таблети е намален за 1,5% во периодот април-јуни, во споредба со јануари-март. Но, резултатот во однос на вториот квартал од минатата година е подобар, предвиде IDC. Продадени се вкупно 49,3 милиони таблети што е 11% раст во однос на Q2, 2013 година

Apple е на прво место на пазарот со продажба во износ од 13,3 милиони уреди. Компанијата сепак бележи пад од 9,3% во однос на вториот квартал на 2013 година. Уделот на ИТ гигантите од Купертино кај таблетите изнесува 26,9%.

Според IDC, пазарот на таблети влегува во нова фаза на развој. Ако порано главните играчи во него беа само Apple и Samsung, сега се забележува сериозно навлегување на компаниите, кои до неодамна беа фокусирани на друга техника.

 


Видете следно

Стомнароски: Бараме да биде откупен и последниот лист произведен тутун

Од понеделник ќе се стопираат вагите и откупните центри со нереална процена на тутунот и …