BMW страда од мали продажби


БМВ продаде 20,6% помалку автомобили во првиот квартал од годината во однос на истиот период минатата година, бидејќи пандемијата на коронавирус ја поткопа продажбата во Кина, Европа и САД. Ова го објави германскиот производител на автомобили, соопштува Аутовистагруп.

Околу 80% од сите продажни места во Европа и 70% во САД во моментов се затворени поради коронавирусот, се вели во соопштението на компанијата.

Компанијата флексибилно го прилагодува производството на побарувачката, вели членот на одборот Питер Нота.

„Во Кина, ние ги гледаме првите знаци на закрепнување со многу нарачки“, забележува тој.

Зачувувањето на здравјето на вработените, ликвидноста на компанијата и долгорочниот успех се сите клучни во моментот, се вели во соопштението.

Во првиот квартал на 2020 година, производителот на автомобили продаде само 477.111 возила од марките BMW, Mini и Rolls-Royce. Продажбата во Кина е намалена за 31%, 18% во Европа и 17% во САД.

Деловните очекувања на целата германска автомобилска индустрија за наредните месеци се песимистички во врска со епидемијата „Ковид-19“. Индексот Ifo на германскиот институт за економски развој се намали за 14 поени на -33,7 поени.

Проекциите на извозот исто така се спуштија на -42,7 поени, најниско ниво од март 2009 година, рече економистот на Ифо, Клаус Волрабе.


Видете следно

За компаниите со најниски приходи, најголема финансиска поддршка за исплата на плати

Компаниите кои се потешко погодени од кризата, односно кои имаат поголем пад на приходите, ќе добијат …