Еве колку пари изгуби Марк Цукерберг поради бојкотот на рекламирањето


Основачот и извршен директор на Фејсбук Марк Цукерберг изгуби повеќе од 7 милијарди американски долари од личното богатство од почетокот на кампањата за бојкот на рекламирањето на социјалните платформи на Фејсбук, според „Индексот за милијардери“ на Блумберг.

Акциите на „Фејсбук“ паднаа за 8,3% во петокот, елиминирајќи 56 милијарди долари од пазарната вредност на компанијата.

Цукерберг сега се наоѓа на четвртото место на индексот со чиста вредност од 82,3 милијарди долари, зад основачот на „Амазон“ Jеф Безос, основачот на „Мајкрософт“ Бил Гејтс и извршниот директор на ЛВМХ Мое Хенес и Луис Витон Бернард Арнаул.

Голем број компании, меѓу кои и Кока Кола, Старбакс, Веризон, Бен и Jeryери и „Северното лице“, најавија дека нема да се рекламираат на „Фејсбук“ или „Инстаграм“ како дел од кампањата # StopHate4Profit, предводена од голем број групи за граѓански права.

Кампањата # StopHate4Profit ги охрабрува компаниите да преземаат реклами од Facebook специјално затоа што тврдат дека платформата не прави доволно за да го спречи ширењето на говорот на омраза.

 


Видете следно

Големи загуби во производството на либиската нафтена корпорација

Либиската Национална нафтена корпорација денеска соопшти дека, поради присилното прекинување на нејзината работата, од јануари …