Google тивко го промени логото


Без многу врева Google го промени логото трет пат во изминатите десет години, така што промената е само со два пиксели, пишува The Guardian. Најголемиот пребарувач го премести ” g” -то десно со еден пиксел и ” l ” долу и десно со еден пиксел.

Компанијата не коментира зошто ги има направено промените во интервалот помеѓу буквите. Таа сигурно не ја донела оваа одлука само така, со оглед дека интернет гигантот одржа тестови во вредност од 200 милиони долари за нијансата на сината боја во своите реклами.

Видете ја GIF сликата што ја покажува разликата пред и по промената.

 



Видете следно

ФИТР препознаен како успешен модел – поднесена иницијатива да се преслика на регионално ниво

Фондот за иновации и технолошки развој на РСМ е препознаен како успешен пример во студијата …