Идиотски идеи за бизнис, кои станаа успешни компании


И апсурдната навидум идеја може да се прероди во успешен бизнис. Вистината е дека повеќето од познатите во моментов високо-технолошки компании се осудени на неуспех доколку се тргнува само од нивната оригинална замисла.

Корисниците на дискусија од сајтот Quora си се потсетија за најкарактеристичните примери во овој поглед.

Facebook

“Светот едноставно има потреба од уште еден MySpace или Friendster, само неколку години подоцна. Ќе го создадеме за илјадниците социофоби и спортисти од Ivy League. Останатите сами ке дотрчаат, нели сепак таму ќе биде целиот Харвард.”

Dropbox

“Ајде да направиме уште еден систем за размена и обработка на датотеки. Голема работа, дека веќе има десетици такви и покрај тоа што ги поддржуваат големи компании, никој не ги користи. Нашиот производ ќе биде подобар …”

Amazon.com

“Ќе продаваме книги онлајн, иако луѓето продолжуваат да се плашат од кредитната картичка преку интернет. Затоа пак да се купуваат книги во интернет е толку удобно дека понекогаш е неопходно да се чека со недели. ”

 Mint

 

“Дајте ни сите информации за вашите банкарски сметки, акции и картичка трансакции. А за возврат, ние ќе ви го овозможиме истото, но со поголем фонт! За да се чувствувате богати, буквите ќе бидат зелени.”

Craiglist

“Се ќе биде грдо, но затоа пак бесплатно.”

iOS

“Ова ќе биде совршено нов оперативен систем кој не експлоатира ниту една од програмите адаптирани за MacOS, Microsoft или Linux. Само Apple ќе може да произведува апликации за овој систем.”

Google

“Ќе создадеме 20-ти по ред светска пребарувач, чии претходници пропаднаа поради огромни финансиски загуби.”

GitHub

“Програмерите ќе добиваат месечни примања до крајот на својот живот, за да создадат слободни софтвери!”

PayPal

“Луѓето ќе уживаат во несигурните поштенска сметки, AOL и Yahoo, за да си плаќаат вистински пари, поддржани од интернет валутата со кул име измислено од младите корисници.”

 Paperless Post

“Истото е како Evite, само дека и ќе плаќаат. И сите ваши пријатели ќе знаат дека сте идиот.”

Instagram

“Филтри? Ќе имаме филтри!”

LinkedIn

“Што ќе кажете за” професионална друштвена мрежа “за 30-40-годишници? Ќе можат да ја уживаат еднаш на секои пет години, кога си бараат нова работа.”

SpaceX

“Штом NASA може, значи и ние го можеме!”

Firefox

“Зошто пак да не направиме нов, подобрен интернет пребарувач, без оглед на фактот дека 90% од компјутерите веќе имаат по еден бесплатен.”

Twitter

Тоа е нешто како e-mail, SMS и RSS-претплата истовремено. Само во скратена форма.


Видете следно

Јовица Ивановски со стихозбирката „Човек“ добитник на наградата „Браќа Миладиновци“ за 2019 година

„Јовица Ивановски со стихозбирката „Човек” е добитникот на годинашната награда „Браќа Миладиновци”, која ја доделува …