Интернет продажбата долета до небото


Кинескиот интернет магазин „Алибаба” ги погоди конкуренти во земјата, откако во изминатото деноноќие забележа рекордни продажби.

Продадените стоки и услуги достигнаа вкупен износ од 57,1 милијарди јуани (9,32 милијарди долари), соопшти ТАСС.

Акцијата беше посветена на одбележување на 11 ноември во Кина – Ден на еден народ, кој е своевиден аналог на западниот Ден на св. Валентин.

Активната рекламна кампања, сериозните попусти и огромниот пазар дозволија на кинеската компанија постојано да ги стигне западните конкуренти по индикаторите за најсилен период – божиќните распродажби.


Видете следно

Шахпаска: Пензиите ќе се исплаќаат редовно, во јануари ќе бидат зголемени

Пензиите ќе се исплаќаат редовно, а во јануари пензионерите ќе го добијат и законското усогласување, …