На позадината на поевтинувањето на јенот и европската должничка криза Volkswagen AG и други германски производители на автомобили планираат да потрошат над $ 25 милијарди до 2017 година, за да го прошират производството надвор од локалниот регион и да се заштитат од валутните флуктуации, информира Bloomberg.
BMW AG, која веќе е меѓу најголемите извозници на автомобили од САД, наведува дека ќе почне да го произведува и новиот спортски модел X4 во фабриката во Јужна Каролина, освен досегашните други три такви автомобили.
Daimler AG проширува фабрика за Mercedes-Benz во Алабама, а Audi, со поделбата на Volkswagen, гради фабрика за $ 1,3 милијарди во Мексико.
Инвестиции имаат и европските конкуренти PSA Peugeot Citroen, Renault SА и Fiat SpA, кои остануваат насочени повеќе кон родниот крај.
Од производствениот капацитет на Volkswagen, 77% се надвор од неговата татковина, со што компанијата надминува ги General Motors Co. со неговите 76% и Toyota Motor Corp. со 59%, покажуваат податоците на консултантската компанија Oliver Wyman.