Како трговските центри не тераат да купуваме повеќе?


Трговските центри одамна не се само место за шопинг, туку имаат и социјални функции – во него луѓето го поминуваат слободното време, се забавуваат и се среќаваат со пријателите.

Се разбира дека трговските центри се обидуваат на секаков начин да го монетаризират зајакнатиот интерес за нив, особено во услови на засилена конкуренција.

Прво, колку повеќе време ве држи еден трговски центар во него, толку повеќе пари ќе потрошите. Според истражувања направени во САД (каде што има над 1 200 големи регионални трговски центри, а во нив се врши 14% од сите купувања), 30-40 минути се еднакви на 72 потрошени долари, додека над три часа се еднакви на 200 и повеќе долари.

Мермерот на подовите во трговските центри не е случаен. Истражувања покажуваат дека жените имаат тенденција да купуваат повеќе, ако слушаат „тропкање“, а во продавниците често има теписи или меки тротоари, за да ги натераат да се чувствуваат како дома.

Позицијата на ескалатори и на рестораните и кафулињата исто така не е случајна. Обично навигацијата е направена така да се наоѓаат на највисоките катови. Истото важи и за лифтовите, кои обично се во другиот крај на трговскиот центар.

Често се прават кластери од продавници на пример, за санитарна мода. Така, ако корисниците успеат да одолеат на искушението да купат во една продавница, тие се привлечени да купат од друг.

Докажано е дека жените одат во трговските центри, главно за да се види толпата од луѓето и да посетуваат на местата за брза храна.

Продавниците се структурирани така што да можете да гледате помеѓу нивните полици. Така најверојатно ќе поминете повеќе време во една продавница и соодветно ќе потрошите повеќе.

Продавачите се обидуваат да комуницираат со клиентите и да им се од корист. Всушност, тоа е политика на продавниците кои знаат дека колку повеќе клиенти комуницираат со продавачите, толку е поголема веројатноста да се донесе одлука за купување. Таа комуникација сепак не смее да преминува во “досада”, која ќе брка клиенти.

Трговските центри и продавници во нив познаваат во многу голема мера корисничка психологија. Повеќе честа пракса е во големите продавници да има кафе или детски центри. Докажано е дека шансата да купите нешто е поголемо ако порачате со пријателите или го оставите вашето дете да си поигра.

Водечките брендови сакаат да заземаат клучни места во близина на излезите и влезовите, но не премногу блиску. Докажано е дека продавниците на самите излези не се радуваат на значителните купувања. Затоа често на влезовите на трговски центри се лоцирани аптеките, фризерските и козметичките салони или дури кафулиња.


Видете следно

Канализацискиот систем не е депонија, граѓаните да се однесуваат одговорно со отпадот

Скопје, 7 август 2020 (МИА) – Граѓаните да се однесуваат одговорно и да не фрлаат отпад …