Пад во продажбата на автомобили во ЕУ


Падот за сите марки во првите три месеци на 2013 година. достигна 9,8%. Регистрациите на новите автомобили во март се намалиле со 10,2%, што е 18-ти последователен месец на пад на продажбата на автомобили во земјите од Европската унија (ЕУ), објавија од Европската асоцијација на автомобили (ACEA).

За првите три месеци на 2013 година. новите регистрации на автомобили во Европа од сите брендови се намалила за 9,8%. Најголем пад на продажбата на нови автомобили се забележани во Германија – 17,1%. Во Франција падот е со 16,2%, во Шпанија – со 13,9%, а во Италија – со 4.9%.

Продажбата на Peugeot и Ford во Европа се намалила за 16% во март, а на Volkswagen со 9,3%. General Motors забележа пад од 13%, Renault – 9.7%, Fiat – 1.2%, BMW – со 4,7%, а Daimler – 1%.

“Пазарот се влошува од ден на ден и за прв пат не можам да видам каде е дното. Падот на продажбата може да биде дури и полоша од очекуваното “, изјави Серџо Марчионе, извршниот директор на Fiat.

Значителен раст со 21,2% во продажбата е забележан во британската компанија Jaguar, како и кај германската марка Mercedez – со 0,6%.

Јужнокорејската група Kia постигна зголемување од 3.7%, а нејзините сонародници од Hundai предвиделе пад со 9,5% на европскиот пазар.

Јапонската компанија Toyota Motor Corp објави дека продала 5.125 милиони хибридни автомобили до крајот на март, истакнувајќи ја важната фаза за технологија, на која првично беа скептични, пренесува економик.


Видете следно

Јовица Ивановски со стихозбирката „Човек“ добитник на наградата „Браќа Миладиновци“ за 2019 година

„Јовица Ивановски со стихозбирката „Човек” е добитникот на годинашната награда „Браќа Миладиновци”, која ја доделува …