Што се случува со Facebook?


Типично еден корисник на Facebook има 100 пријатели и веројатно е фан на уште толку страници. Ова го става сериозниот проблем како да се одбрани од содржините што навистина го возбудуваат.

Кога фановите на една страница не покажуваат никаква активност во однос на нејзината содржина за подолг временски период, тогаш престанува да биде покажано во нивниот News feed.

Само помеѓу 10% и 20% од обожавателите на дадена страница гледаат поставуваат на неа содржина и само 1% комуницирате со него, покажуваат истражувањата. Една од работите кои компаниите можат да направат е да се фокусираат на вирусот содржина, пишува Метју Вурст за Ad Age.

Според него, исто така, треба да се вложи повеќе на визуелната содржина, т.е. да се постираат фотографии и ако има можност да се направи посебен дизајн на корпоративната страница. По неговите зборови маркетолозите треба сериозно да размислуваат за можностите за платена реклама на Facebook, бидејќи кај целото изобилство од интересна содржина ќе им даде повеќе видливост и предност.

Facebook е под притисок од страна на своите инвеститори за да ги докаже своите способности во создавањето на приходи како рекламна платформа. Предвид промените брендови ќе треба да донесат одлука – дали да ги зголемат своите инвестиции на Facebook како уживаат во подобра содржина и платена реклама, или да побараат други канали за комуникација со своите корисници.


Видете следно

„Вашингтон пост” со поддршка за Бајден на претседателските избори

Американскиот дневен весник „Вашингтон пост” денеска објави дека го поддржува демократскиот кандидат Џо Бајден на …