Што симболизираат боите во маркетингот?


Боите имаат значително влијание врз перцепцијата на брендот и изборот на потрошувачот. Една боја може да не стимулира да купиме, друга да не откаже. Избор првенствено зависи од приоритетите на компанијата и целната публика.

Психологијата на боите е само еден дел од сложувалката при изработката на корпоративното лого, но особено е значајно и дизајнерите не треба да ја игнорираат. Еве кои бои ги симболизираат едни од најголемите брендови во светот, пренесува економи.

Жолта – оптимизам, чистота, топлина

Портокалова – приветливост, бодрост, доверба

Црвена – агитација, виталност, претпријатие

Виолетова – креативност, имагинација, мудрост

Сино – доверба, сигурност, сила

Зелена – мир, раст, здравје

Сива – баланс, неутралност, смиреност

Одделно од оваа графика, розовата симболизира младост, забава и возбуда; кафената – отпорност и стабилност; црната – власт, престиж и моќ, а белата – едноставност и чистота.


Видете следно

„Вашингтон пост” со поддршка за Бајден на претседателските избори

Американскиот дневен весник „Вашингтон пост” денеска објави дека го поддржува демократскиот кандидат Џо Бајден на …