Време e за електрична енергија: Новиот Opel Vivaro-e во продажба во Германија со цена од 26.650 евра со еколошки бонус


Opel ги прима нарачките за новиот, електричен Vivaro-e, чија цена почнува од 35.650 евра (сите цени во Германија, без ДДВ) – исклучувајќи ги локалните применливи бонуси. Испораките на комбето на панелот што нема емисии ќе започнат годинава. Клиентите на Opel Vivaro-e можат да изберат помеѓу две големини на литиум јонска батерија, во зависност од нивните потреби: со 75kWh за возење до 330 км. или за оние кои имаат помалку интензивно секојдневно користење на своето возило, со 50kWh и опсег до 230 километри, и во циклусот WLTP1. Без оглед на големината на батеријата, Vivaro-e им овозможува на професионалците да имаат корист од бескомпромисна подвижност од врата до врата и повеќе од „последниот километар“.

„Vivaro-е е првото електрифицирано лесно возило на Opel“, рече Андреас Маркс, шеф на Опел Германија. „Независно од големината на батеријата, нашето ново комбе секогаш транспортира стока oд врата до врата, без исшуштање на штени гасови – многу подалеку од „ последниот километар“ и без компромиси за практичност. Vivaro-e претставува атрактивна понуда на растечкиот пазар за LCV. “

Vivaro-e – првото целосно електрично комерцијално возило од германскиот производител на автомобили – сега е достапно од само 35.650 евра во ценовникот. Купувачите на електрифицирани комбиња исто така имаат корист од финансиската поддршка на германската влада за иновативни технологии по пандемијата на корона. Еколошкиот бонус за електрични возила со батерии се искачи на 9.000 евра до 31 декември 2020 година. Сите верзии на Vivaro-e Cargo (S, M, L) во секоја нивоа на опрема (во Германија: Selection, Edition, Elegance) ќе добијат целосен еколошки бонус од 9,000 евра за електрични возила со чиста нето цена до 40.000 евра), веднаш штом ќе бидат потврдени од Федералната канцеларија за економија и контрола на извозот. Vivaro-e Cargo S Selection е достапен од само 26.650 евра. Поддршката за иновации за возила со нето цена од повеќе од 40.000 евра е 7.500 евра.

Vivaro-e има носивост до 1.275 килограми, што е скоро исто како и верзиите на дизел Cargo S 2.0-литарски  (максимален товар 1,405 кг). Е-комбето е исто така единственото електрифицирано возило од производителот на автомобили достапно со додаток за приколки за приколки што овозможува максимален капацитет за влечење од 1.000 кг.

Opel го нуди Vivaro-e во три должини – 4,6 метри (S), 4,95 м., (M) и 5,30 м. (L) – и неколку верзии на каросеријата, вклучувајќи панел фургон, кабина за екипажот и верзија со платформа. Повеќето верзии на Vivaro-e се високи само 1,90 метри и затоа можат да влезат во подземен паркинг. Широк спектар на системи за помош и напредни технологии се евентуално достапни, вклучително и камера од 180 степени со поглед наназад и мултимедијална инфозабава. Корисни карактеристики како што се лизгачките врати контролирани со сензорите и оптоварувањето преку FlexCargo обезбедуваат дополнителна функционалност.

Со 100kW (136 КС) и 260 Нм вртежен момент од електричниот погонски систем, Vivaro e нуди подобри перформанси од повеќето електрични комерцијални возила. Електронски контролираната максимална брзина од 130 км /ч. овозможува автопатна брзина, додека го зачувува и електричниот опсег. Софистициран регенеративен систем на сопирање, кој ја обновува енергијата произведена под сопирање или забавување, дополнително ја зголемува ефикасноста.

Батеријата сместена под товарниот простор дополнително го спушта центарот на гравитација, што придонесува стабилност при возење во свиоци и на ветрот дури и кога Vivaro-e е целосно натоварен, истовремено придонесува и за поголемо задоволство при возењето.

Електрична мобилност е oлеснета: разновидност на опции за полнење, е-услуги, „OpelConnect“

Исполнувајќи ја до совршенство својата улога како сигурен партнер за големи и мали флоти, занаетчии и компании, Vivaro-e е лесен за полнење како и за употреба. Преку ѕиднен приклучок, брзо полнење или дури и со кабел за полнење од домашен штекер, доколку е потребно, секој Vivaro-e е подготвен за различни опции за полнење.

Користејќи ја станицата за јавно полнење од 100kW DC, полнењето на батеријата од 50kWh до 80 проценти наполнетост трае околу 30 минути (околу 45 минути за батеријата од 75kWh). Opel нуди вградување на полначи кои гарантираат дека времето за полнење е што е можно побрзо и дека батеријата (покриена со осумгодишна гаранција / 160,000 км) има долг век на траење. Во зависност од пазарот и инфраструктурата, Vivaro-e располага со моќен трофазен полнач со 11 kW или на еднофазен полнач од 7,4 kW вграден како стандард.

Понудата на кабли и ѕидни кутии варира во зависност од енергетската инфраструктура на секој пазар, осигурувајќи дека клиентите на Vivaro-е можат да најдат и користат станици за полнење речиси каде било.

Со цел користењето на на Vivaro-e да биде уште попрактично, „OpelConnect“, апликацијата „myOpel“ и „Free2Move Services“ – бренд за мобилност на Groupe PSA – нудат специјални решенија за електрични возила. Услугите се достапни преку апликации.

Функцијата „Charge My Car“ од апликацијата „Free2Move Services“ овозможува пристап до повеќе од 140,000 точки за полнење низ цела Европа, вклучително и за плаќање. За да им се олесни на клиентите да ја изберат вистинската точка за полнење, апликацијата „Free2Move Services“ прави избор врз основа на растојанието до точката на полнење, брзината на полнење и тековната цена за полнење на можните опции за јавно полнење.

Со функциите за е-далечински управувач „OpelConnect“, клиентите можат да ги користат своите паметни телефони за да ја проверат состојбата на батеријата или програмата за климатизација и време на полнење.

Покрај тоа, портфолиото „OpelConnect“ се движи од повици за eCall и дефекти до бројни други услуги, како што се статусот на возилото и информациите. LIVE навигацијата обезбедува информации за онлајн сообраќај во реално време.

BEV за сите задачи: повеќе верзии, до 6,6 м3 карго волумен

Opel го прилагоди Vivaro-e за бројни потреби на клиентите, со носивост до 1.275 килограми и бруто тежината на возилото се движи од 2.800 до 3.100 килограми. Особено компактниот 4,60-метарски S го затвора јазот помеѓу сегментите на комбе и транспортер. Со круг на вртење од само 11,8 м. Vivaro-е е многу агилен на тесeн простор.

Благодарение на практичното оптоварување FlexCargo, капацитетот на товар од 4,6 м3 на S се зголемува на 5,1 м3. Ова овозможува транспорт на предмети во должина до 3,23м. М 4,95м и L 5,30м имаат максимален карго капацитет од 5,8 и 6,6м3, соодветно. Скалите или панелите во должина до 3,58 или 3,93 метри можат да се чуваат безбедно, додека мноштвото места за складирање во пилотската кабина (во која има и електрична сопирачка за паркирање како стандард) удобно сместат и бројни помали предмети.

Широките задни и лизгачки странични врати на Vivaro-e му даваат неограничен пристап до товарниот простор или патничкиот простор. Особено практични се електричните странични врати што отвараат автоматски – движење на стапалото е сè што е потребно за да се отворат вратите однадвор.

Системи за помош: од автоматско сопирање при итни случаи до сигнализација за дремливост

Како и нејзините браќа и сестри со мотори со внатрешно согорување, Vivaro-e нуди невообичаено широк спектар на системи за помош на возачот кои ја подобруваат безбедноста на професионалците. Покрај хедап дисплејот, Vivaro-e вклучува помош за одржување во лента, проширено препознавање на сообраќајни знаци, сигнализација за дремливост, предупредување за фронтален судир и автоматско сопирање при итни случаи.

Ултразвучни сензори во предните и задните делови на Vivaro-е го предупредуваат возачот на пречки при паркирање и ја следи страничната слепа точка. Во зависност од нивото на опремата, сликата на камерата од 180 степени се појавува на седум-инчниот екран чуствителен на допир.

Мултимедијалните радио и мултимедијални системи за инфозабава на Vivaro-e доаѓаат со голем 7,0-инчен екран на допир на допир. И двете имаат интеграција на телефони преку Apple CarPlay и Android Auto.


Видете следно

Работодавачите бараат итно да се формира нова Влада и да се донесе нов сет антикризни мерки

Штип, 9 август (МИА) – Организацијата на работовачи бара брзо формирање на Влада, со цел …